21 Ağustos 2013 Çarşamba

BİRAZ DERTLEŞELİM DEDİK......


       Neredeyse  yazılarımı yazamadığım ve yayın yapamadığım 1,5 aya yakın bir zaman olmuş...
  17 Temmuz tarihin de Selanik'ten ayrılıp 15 temmuz da teslimine söz verilen bu zaman olmuş halaaa teslim edilememiş evimize gelip yerleşecektik ve hayatımıza kaldığımız yerden devam edecektik....Buraya kadar düşüncemiz normaldi...Sonra geldik gördük ki ne inşaat bitmiş nede söz verdikleri tarihe yetişecek dairemiz...ALLAH herkeze hayırlı evlat nasip etsin diye geçiriyorum kalbimden çünkü evladının yapmış olduğu bir hatayı baba hem kazanmış olduğu itibarı yitiriyor hem de iflasın eşiyine getiriyor Babayı...Veee eziyetide sadece güvenilir firma diye güvenip bir daire satın alan bizlere oluyor....Ne yazık ki...
   Güven duygusu böyle sarsılırsa kimlere güveneceğiz biz....Vardır her işte bir hayır diyoruz Eşim ve Ben susuyoruz...
    Eşim işe başladı ve biz annemler de kalıyoruz...Eşim hergün 30 km lik mesafeyle gidip geliyor işe ve kendimizi avutuyoruz farzedelim ki İstanbul'da oturuyoruz diye...Kendimizi sakinleştirmek için böyle ufak düşünce oyunları bulduk :)..
   Ev topla, gel, yerleşme heyecanıyla cebelleşirken  ki bunun içinde uzun zamandır kolilenmiş bir şekilde annemlerin çatı katında duran eşyalarımı açıp temizleyip yıkayıp ütülemek ve yerleştirmek planları varken Birde Babamın canım memlektim Artvin'in Şavşat ilçesinde ki köyümüze ev yaptıralım sevdası tutuşupta yapılan eve eşya gönderme telaşı sardımı Filiz alıştı zaten ev toplayıp koli hazırlamaya,hadi canım bir zahmet bu eşyalarıda  kolileyi ver :)..Bu arada inşaatın tamamlanma sevdasını arzulayıp iç dizayn işlerini hızlandıralım diye birde ben çarşı, pazar, mağaza, dükkan ALLAH ne verdiyse geziyorum :) Mobilyacıya gidiyorum hadi zevkimize göre birşeyler yaptıralım diyoruz iyiki de diyoruz çünkü bizden 1,5 ay zaman istiyor en az oda hele bir tanesi işler çok yoğun en az 4 ay demez mi...bir de nerede ev aldığımızı sorupta söyleyince ya üzülmene gerek yok o site Ekim veya kasım da anca teslim olur diyorlar bizim moral yine yerler de ama eşim ve ben kendimizi çabuk toparlayıp inşaat devam etsin daire bitince taşınıcaz diyoruz insanlarda ki bakış ifadeleri hemen değişiyor ve ALLAH kolaylık versin işiniz zor ama Abi hadi gündüzleri iştesin ,yenge ve cocuklar ne yapacak inşaat ortamında deyip şöyle üzüntülü ve acınası hallere bürünmeleri bizi de üzüyor ve benim istemeden gözlerimden akan yaşlar sinirlerimin ne kadar zayıfldığını gösteriyor olmalı ki İnsanlar hemen pes edip tamam ya üzülme sen yenge biz hallederiz sizin işi araya sıkıştırırız diye bizi sakinleştirmeye çalıştırıp moral verdikleri için burdan teşekkürlerimi gönderiyorum......Bir de bu insanlar ki bunlar Tülcümüz,mobilycımız,dolapçımız ki özellikle dolapçımız Onur kardeşime binlerce kere teşekkürler Ablacım benim ev geniş gelin ev olana kadar bizde kalın böyle arada perişan olmayın diye tam da kardeşlik örneği sergilemesi hala iyi ve düşünceli insanların var olduğunu görmek ve bilmek mutlu ediyor bizi ki bir hayır da bunları görüyorum ben...Tamda güven duygusu sarsılmışken...Bu teklifi eden eş dost ve akrabaya henüz gelmedim..Herkeze binlerce kere teşekkürler....
   Siz sevgili takipçilerimi de dert ortağı edindim kendime uzun zamandır bu yazıyı yazmak istedim fakat açıkcası senin sorunların bizi ne ilgilendirir  diye not düşerlerse diye de düşünmedim değil....Fakat yayın yapamıyorum çünkü sadece basit ve fazla vakit almayan yemekleri yapıp o günü tamamlamaya çalışıyorum....Bir de bu sayfa yöneticisi nerede niye yayın yapmıyor diye düşünmeyeseniz istedim :( Sizlere de binlerce kere teşekkürler yayın yapamadığım halde siteme hergün yeni katılımlar var yayın yapamadığım halde beğenmekten vazgeçmeyen takipçilerim....Sonsuz teşekkürler...Az ama öz olmaktan mutluyum ve sizlerle birlikte olmaktan da tabi....
  Arada yemekler yapıldığında değişik tarifler bulduğumda hemen tarif alıp fotoğrafını çekmeyi ihmal etmedim...
    Bu arada ben hala çatıdan tek tek koli indirip yıkayıp temizleyip yeniden koliliyorum ve bugünlerimde böyle geçiyor :D
  Taşinacak olan arkadaşlarıma kardeşlerime duyurulur artık kara kara düşünmenize gerek yok çünkü ben varım...Abla ,Bacım,kardeşim yetişşş demeniz yeter :))) Yok yok ben sakinim hiçççç sinirli değilim valla bakkk hiç bu kadar sakin olmamıştım :D Sevgiyle kalın ...Yazımı okuduğunuz için çok teşşekür ederim....
 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder