12 Şubat 2014 Çarşamba

PEKMEZLİ LOKUM

Uzun zaman oldu sizlerle görüşemedim ....Yoğunluk almış başını gidiyor..Ayaklarımı uzatıp dinlenemiyorum..Sabah 9 da resim kursuna gittim akşam 3,30 daa çıktım eve gelip az dinlenme molası sonra koştura koştura yemek kursu ......
    Bugün kurs erken bitti de yine dinlenirken sıcağı sıcağına bu tarifi yayınlayayım dedim ...yoksa kaldıkça kalıyor...Yığınla birikmiş tarif ve fotoğraf var yayınlanmayı bekleyen :(( İnşaALLAH sırayla yavaş yavaş yayınlıyıcam...
    Tatlı çok hafif ve lezzetli ...

PEKMEZLİ LOKUM
Malzeme: 4 su bardağı süt
               4 yemek kaşığı pekmez
               1 yemek kaşığı tahin
               5 yemek kaşığı şeker
               4 yemek kaşığı un
               1 paket vanilya

Yapılışı:Malzemelerin hepsi ,Vanilya hariç bir tencere de karıştırılarak orta ateş üzerinde üzeri göz göz olana kadar pişirilir.Altını kapatıp Vanilya eklenir ve pürüzsüz olana kadar çırpılır.İster kaselere koyup servis yapılır isterseniz bir borcam tepsiye bolca hindistan cevizi serpip üzerine muhallebiyi serip tekrar bolca hindistan cevizi serpip dilimler halinde kesilerek servis yapılır.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder